Tuesday, June 22, 2010

Aku jeles ngan minah2 yang join konsert solo Jin T_T

kalo la aku duk LA kan bagus...bole la aku join solo concert Jin 19 & 20 June lps...huhu...
ape2 pon, aku gembira btol tgk fancam vid yg telah di upload kat youtube...walopon x dibenarkan bawa masuk kamera dlm Club Nokia L.A , tp ade gak yg degil...tq ye kerana melanggar peraturan semata2 nak amik video untuk saya yg jauh ni tgk kekasih hati saya perform...



aish...betapa aku wish aku join dorang tgk konsert tu...


tgk la dunia... Jinjin saya dah debut kat US... dia dah makin worldwide... i hope la kan, pasni ada solo album english version... pasti aku beli(kalo ada duit lebih la) haha...

and i hope this concert will be produce in DVD and will be sell worldwide *wish*




note: <1:18> rapper/backup dancer tu amik kesempatan nak pegang tgn Jin...arghh!!! Jeles giler aku...!!! er... -musti ko rasa dia hot, kan? sebab tu la ko xnak lepaskan peluang nak pegang2...LoL... Jin, jangan nak menggatal yer... tak kira la, laki ke pompuan ke(sekarang ni bukan leh caya sgt... lelaki pon boleh minat (jatuh cinta) ngan laki tau)...huhu

apa2 pon... CONGRATS JIN ^^

comel + sexy + handsome + hot... everything!!! I LOVE YOU JIN!!!!

kau la cinta hati ku, Akanishi Jin XD

No comments: