Tuesday, July 27, 2010

xtau nk post ape kat sini...

dari tengah hari tadi aku duk buka page ni, nak posting sumtin la kununnya... tp... beberapa jam berlalu, xde ape pon yg aku taip kat cni... ni je la yg aku mampu nk menaip... igt nak tulis review psl citer Ong Bak 3 yg aku tonton sabtu lepas, tp cam malas je...huhuhu

nak gak wat review psl citer Rescue -drama japanese 9 eps- tp x tau nk mula dr mana...
tgk la bila2 aku rasa rajin dan x bizi...

nak citer psl keadaan aku skrg... xde yg best pon... cuma, baru2 ni la... aku cam terasa skit... pelik ni kalo aku terasa...haha... hmm... nak citer kat cni pon cam am sgt...huhuhu... bg situasi je la... xpayah citer kejadian betol2 ek...

situasi: korang dalam satu group... gumbira ria, suka suki... then, ade sorang yg mcm taik. tetiba nak angin... suka rosakkan suasana gumbira... aku sangat menyampah dengan keadaan mcm ni... suasana yang bahagia tetiba dirosakkan... drpd duk suka-suka dah rasa cam nk terjun bangunan... sungguh aku rasa cam nk maki je... tp, aku waras lg, dan aku xnak jd mcm org tu... ini xde kena mengena dgn group gegeh aku... this is my own real life that sometime makes me wanna run away, far away, sothat those people wont see me again, and i don't have to see those faces anymore... but, life is complicated... kita saling bersangkut paut...

end of update...

p/s: new layout ^^ memang aku suka tukar2 layout ni... kalo kat livejournal, nak2 tiap2 bulan aku tukar...hahaha

2 comments:

haniruz said...

huhu..xbest sungguhkan ada org cam tu..mood spoiler tul kan..aku kalau ada org cam tu aku lebih suka tgk je dia memperbodohkan diri sendiri..best ke spoil kan mood org lain??hmm..dia je yg ada jawapan..

owh..aku pun nak menulis kat blog, tp xde benda yg best berlaku kat aku baru2 ni..yg xbest byk la..nk review movie2 yg aku pg tgk pun malas..nti2 la..hehe..malas..penyakit yg xleh nak atasi..

Zek said...

btol tu...kalo aku, masa org gembira ni sama2 kita gembira... time org x gembira, aku nk pikir plak cemana nak gembirakan dorang.... sungguh aku x paham ngan manusia jenis camni... suka ke tengok org lain moody?

aku cam nak post sumtin ni...tp tgk mood la...hehehe