Wednesday, July 14, 2010

2nd post- confessions!

ari ni aku nk buat satu pengakuan ikhlas... seryes nih... dari lubuk hati yg dalam...

1. Aku rindu betul la lang adik aku... adik aku yg bongsu, pompuan! dia skrg kat asrama, ikut kursus menjahit tp dgr kata dia nk cabut dah...dah 2 minggu duk asrama tu tp x de apa yg dia blajar pon, kelas pon xder... dan pada sape dia ngadu? aku jugak! so, itulah gunanya kakak kan? jd tmpt adik mengadu... even kalo adik2 lelaki aku nk ngadu kat aku, well... aku x kisah pon...hehe

2. Aku rindu mak jugak... dah lama x tido sblh mak... asyik tido sorang2 je... dulu, masa tido sblh mak, selalu gak kitorang main geletek2...heheh... biasanya aku geletek mak dulu, pastu aku rasa aku yg kalah selalu...hahaha... n smlm masa abg aku call mak, mak ade kuarkan satu ayat ni... 'tinggal anak jantan yg xtau masak je duk ngan aku'... heh! sian mak... sumer lelaki duk umah ngan mak...aiyoo...kompem berselerak habis tuh... huhu

3. Tetiba teringat plak arwah Abg Pi... hurm... dah lama x baca Yaasin... I miss you so much abg pi... x de dah abg2 yg lain yg suka geletek2 leher aku.... semoga kau tenang di alam sana... al-fatihah...

4. -edit- [deleted-since aku risau kalo2 ade yg berkenaan terbaca plak- aish]

5. aku single-kan diri aku ari ni... dah... dah... aku xnak terikat ngan sape2... aku tak suka komitmen mcm ni! aku tak suka tgk dia carefree je bila aku ckp ngan rival dia... aku tak suka dia lyn aku mcm xde pape... dan aku rasa, mmg dia xkan hargai pon relationship ni... so, boleh jalan la romeo...hehe... aku rasa lebih lega skrg ni... gud bye... tak sedih langsung okay! hahahah... suka lg ada...

6. aku rasa aku bukan kwn yg baik... kwn2 aku ada masalah, tp aku hanya mampu mendengar... aku x mampu nk menolong... aku useless! maaf kan aku kawan2... aku insan yg lemah...

7. boleh tak kalo aku nak cari keje lain?

8. i want to see jin akanishi in person!!!! even he will hate me after that... lol

No comments: