Wednesday, July 14, 2010

jejalan melihat alam...

minggu lepas g jalan2 ke i-City (Jumaat-malam) ... selama ni duk dgr org citer psl i-City... baru la kali ni berpeluang menjejakkan kaki ke sana... tapi agak malang la malam tu, hujan plak...walo pon x lebat tp agak tergendala jugak la coz ada baby, payung plak xde dlm keta... aish... biasa ade je payung dlm handbag aku tp ari tu tetiba lupa nk letak plak...

gile pya ramai org kat situ... walopon x siap sepenuhnya lg dah penuh sesak...uish, esok2 bila dah siap aku rasa memang full je parking kot...huhu... cantik la lampu2 kt situ, cantik menarik tertarik...hehe... ada jugak gerai2 kat situ mlm tu...ade la aku beli jam comel 1... alaa, jam yg ada lampu tu... POOH lg aku beli...heheh... igt aku x lyn ke menda2 cute ni? heh! ade ler. tp kena super cute la...


ni dia gambar yg menarik aku sempat snap sblom bateri hanset aku abis...huuhuhu

santik2la decoration die...hehe

sebab in-frame ni mmg keje aku...so aku pon pose kat Wu Chun sblom kuar...hehehe

hari ahad plak, kami gi piknik kat Sungai Congkak(lagi) dan masih port sama kami pilih...
sebelom pegi, aku la masak mi goreng, sebab kakak ipar aku malas nk layan org2 yg nak g piknik ni... aku la jugak perap ayam- garam kunyit je yer- siap sumer bwk turun bawah... nak bertolak je aku terlupa plak handset x bwk...blari ke tingkat 5 amik hand set... then gerak... kuar dr taman, igt nak beli kuih utk sarapan skit...pastu baru teringat... 'tadi ada sapa2 amik ayam dlm peti x?'... aiseh! lupa plak ayam n sosej...adoi... patah balik pegi amik ayam... then, kira2 1 jam perjalanan, kami sampai ke Sungai Congkak...


sejuk giler air kat situ... hampir aku mengalami kekejangan otot...

berendam punya berendam... akhirnya aku d hinggapi demam... pergh... seksa plak nak g keje ari senin tu... tp, okay je...aku kan kuat...hahaha... ari senin gi keje aku banyak tido je...huhu... dah teruk sangat la tu demam tu...haha
ari selasa ok skit la... ari ni (rabu) okay skit lg... tinggal selsema je ngan batuk2 skit.... ahhh, biasa r tu... takkan selsema skit nak baring 2 3 hari kan? hehe...

so, itu la yg aku rasa topic yg agak(walopon x langsung) menarik utk di letak kat cni...maklum la, dah seminggu x update kan...hehehe

itulah dia, sesuatu dari hati aku utk di kongsi bersama kt cni... waloponku rasa mugkin xde org nak baca pon blog aku ni, tp atleast ni la tmpt aku simpan memori2 aku... sorejaa... mata itsumo ne~ arigato gazaimasta...

No comments: